3/25/12

Suvi, jee!

Norras on viimastel nædalatel olnud meeletult soe, ehk siis 16+ kraadi. Alla 20 päevaga võib talvest saada suvi :):


Nagu te võib-olla nägite sain ma valmis oma filosoofia esseega teemal "immanens, transcedens ja Teine". Igastahes, põhimõtteliselt ei ole enam väga palju jäänud koolist, eksamid ja enne seda ainult mõned kohustuslikud ülesanded. See poolaasta on ehk eelmistest kergem olnud, aga nagu ma aru saanud, siis järgmine on hulga raskem, kaunis.

Muide, ma ei suuda endiselt uskuda, et ma saan paari nädala pärast 22. Oh aeg, mis kiirelt läeb jne.

Täna oli muide esimene pargis lebotamise päev, väga tore oli. Miinus oli võib-olla see, et maa on endiselt üsna niiske ja mu rätik näeb välja nagu ta oleks mudamaadluses osalenud :D.

Ja nüüd, Norra ja Rootsi muusikat, ma ei kujuta ette kui palju sellest Eestisse jõuab aga siin on igastahes mõned:

Bänd Drammenist, neil on minu meelest rahvusvahelisi hitte ka olnud:



Bänd Stavangerist, ehk sealt kus Eino pärit on (neil on sama kahtlane aksent):



Sama bänd, kõige ägedam laul:



Rootsi artist, Norras hetkel megapopulaarne:



Oslo artist:



Rootsi artist, sama äge kui Lykke Li, kes tundub Eestis rohkem tuntud olevat:



Rootsi artist, ma ei ole kindel, kas ma olen teda enne kuskile linkinud aga igastähes tunnistus sellest, kuidas rootslased oskavad palju paremat muusikat teha:



Ja lõpetuseks, midagi 70'datest, Rootsi bänd, aga nagu ma aru saan siis see oli terves Skandinaavias megapopulaarne:



Päikest ;)

2 comments:

  1. Meil on ka soe! Nii et ära uhkusta. Gotta love the Gulf Stream...

    Põnev muusikaülevaade. Norra keeles laulmine on ilmselt üks naljakamaid asju maailmas. Ja Laleh sai millalgi meie põhikooli lõpu aegu kuulsaks hitiga 'Live Tomorrow' (http://www.youtube.com/watch?v=tu9NPb2G_pM), mis jõudis ka Eestisse ja seal päris korralikult ära leierdati. Aga Donkeyboy ja Bernhoft meeldivad lausa üle keskmise. Uurin lähemalt.

    See aadress, mida sa siin lahkelt jagad, on ikka kehtiv? Nudge-nudge.

    ReplyDelete
  2. Ja, on küll kehtiv. wink -wink wink:-)

    ReplyDelete