1/19/11



Hei jälle,

eelmine nädal oli nii keskmiselt sündmusterohke, muide ainuke põjkus miks ma seda siin praegu kirjutan on see, et ma olen haige. Aga mitte tõsiselt nii et muretsemiseks pole põhjust.

Igastahes, eelmisel nädalal hakkas siis ametlikult pihta uus semester. Esmaspäeval oli kohe sissejuhatav tund elektrofüüsikasse ja ki õppejõud nimesid ette luges, siis ta naeratas mull sest ta oli see sama, kes teiste õpilastega koos seal saarel raketibaasis kaasas käis. See pakkus igastahes kõikidele kursusekaaslastele meeletult nalja ja anekdoodid minust ja võimalikust kergest A'st saadavad mind siiamaani. Kusjuures kõikidele Sildniku fännidele võin öelda, et see, mis me sellel kursusel õpime tundub täiega lahe, ainuke negatiivne pool tundub olevat üks!! meie õpikutest, mis on 700 lehekülge, teine pidi natuke lühem olema. Eks siis näeb. Teile lõbustuseks panen pildi ka.


Muide, me alustasime iga päev pärast ülikooli õppimissaalides õppimist, nii et me mõistlikuma kiirusega edasi jõuaksime kõikides ainetes. Eriti tuleb see kasuks matemaatikas, mis sellel aastal on 30% väljalangemisnäitajaga, kui kaunis. Matemaatikaõpetaja on seekord väga äge, selline noorem, või noh 35+ midagi. Proffessori kohta noor. Ta palus, et need, kes tahavad vabatahtlikud kursavanemad matemaatikas olla käe tõstaksid. Ühe poisi nimi oli Joakim Bø (ehk Böö norra häälduse kohaselt), mnis minu meelest oli päris kelmikas nimi. Peale selle lubas lektor kitse ohverdada, et arvutit tööle saada. Võib-olla oleks sellest isegi abi olnud, sest ta pidi arvutist loobuma ja tahvlile kirjutama hakkama, sest tema fancy tahvelarvuti ei tahtnud kuidagi normaalselt töötada. Ajaa, kõigile, keda huvitab siis Norra rannik on dimensioonis 1,4. Mida see tähendab? Kui teaks, siis ütleks.

Muide, kui keskmine Norra poemüüja on keskmisest Eesti poemüüjast sõbralikum, siis üks poemüüja ülikooli campuse toidupoes on suure tõenäosusega maailma kõige sõbralikumate seas. Ta iga kor megaheas tujus kui ma sinna oma traditsioonilist lõunat ostma lähen ja kasutab fraase nagu "Kas te oleksite huvitunud ka tšekist. Võib-olla peibutab (ma ei suutnud paremat sõna leida) teid kilekott?". Igastahes seekord maksin ma Einoga arve pooleks ja juhuslikult maksin ma 70 ööri rohkem, mille peale see poemüüja ütles Einole "Kuidas sa lased tal 70 ööri rohkem maksta. Saa pead nüüd selle talle kuidagi tasuma. Kohtle teda nagu printsessi." Mille peale ma hakkasin naerma ja ta lubas vait jääda ja ütles, et ta räägib vist liiga palju, mille peale ma kinnitasin, et siis ongi ju palju lõbusam poes käia.

Algas ka uus informaatika kursus, mis on ülikoolis vaieldamatult kõige rohkem võetud aine, esimeses loengus oli üle 500 inimese. Esimene kohustuslik sissekanne on päris soolane selline, ma juba vaatasin. See saal, kus loeng toimus oli justvalminu informaatikamajas ja oli kõig ägedam loengusaal, kus ma viibinud olen.Seintes ja laes olid omapärased labid ja tavalise suure valge taguse ja projektorie asemel oli umbes 40 suurt telekat, mis oli kokku ühendatud ja moodustasid terva seina suuruse tahvli/ekraani.


Nagu alati, jätan teiega hüvast ja loodetavasti kuulete minust veel uudiseid.
Senini,
tšau

4 comments:

  1. see vahepala "poemuuja utles...", pärast seda lõiku, kus sa olid rääkinud sellest, mida poemüüja ütles, on päris omapärane:D. Ja see on lihtsalt ebaõiglane, kuidas Norras on kõik paremini. Isegi müüjad.
    Muide me käisime Rootsis, sellel kruiisil. Seal on vist ka kõik paremini, kuigi me ei jõudnud eriti palju ringi vaadata. Käisime lossis ja Nobeli muuseumis ja poes ja VSJOO!!

    ReplyDelete
  2. Hahaa, Sandra, mis vahepala, siin ei ole ju midagi. Aga tegelikult on see tagajärg sellest kui ma üritan mingeid kokkuvõtvaid lauseid nädala jooksul kirjutada. Ma lähen häbenen nüüd natuke.

    ReplyDelete
  3. Eiii ole võimalik! Maris, ütlen ausalt, et mina ei teadnud su blogist mitte tuhkagi! Mina ei või seda teada, kuhu sina mulle selle kirja saatsid, aga kätte pole ma teda igal juhul saanud. Täna siis Sannu ütles mulle, imestas, et miks mind siin näha pole - nii saingi teada. Vot, ütlen selle kohe ära ja nüüd teen kaotatud aja tasa ja loen kõik läbi.

    Pille

    ReplyDelete
  4. Jaa, väga meeldiv, loe jah. Ma olen pingutanud ja puha :).

    ReplyDelete