1/16/11

Ma loodan, et te olete vahepeal norra keele ära õppinud...

Tere jälle, siin Jäpe.

Tuleb välja, et Oslo ülikool saab sellel aastal 200 aastaseks ja selle auks toimub kogu aeg mingeid üritusi, aasta läbi. Hiljuti sai valmis mingi projekt, kus nad panid terve ülikooli capusele uued peened LED-lambid, mis tähendab, et nad kulutavad vähe energiat võrreldes ellega kui palju valgust nad annavad. Lisaks sellele olid nad igasuguste kujudele pannud värvilise valguse, ja keset platsi oli meeldivalt sini-lilla. Väga kunstiline.


Taamal on muide ülikooli raamatukogu. Selline moodne ja klaasist. Sellel aastal nad teevad vist tervet ülikooli korda, sest see koht, kus meie hakkame õppima sai ka just valmis, megamoodne informaatikahoone, kus uksed avanevad ise kui sa lingile vajutad ja lähevad ise kinni ka mingi aja pärast. Selline moodne. Lisaks sellele võin ma teile näidata pilti korteri elutoast koos diivaniga. Ma juba Ilonale näitasin, ta arvas, et näeb kodune välja, on tegelikult ka. Nagu te näete, siis pole meil telekat, kellel ikka telekat vaja on, pfff.

Elutuba

Elutuba teiselt poolt

Selline ta siis ongi, pildi peale ei mahtunud köök, mis on elutoaga ühes, selline miniköök. Paremale uksest jääb magamistuba.


Magamistuba

Asi, mille kindlasti peab muretsema on mingit sorti pildid seinte peal, aga minu meelest on juba megaedasiminek see, et seinad pole seda jubedat kollast värvi, mis eelmisel aastal. Win!

Lõpetuseks võin ma näidata selle aasta ülikooli tutvutavat videot, mis on kahjuks norra keeles, sellest ka pealkiri. Minu meelest on see video päris armas, räägib sellest, kuidas kõige tähtsam on sotsialiseerumine ja kuidas Oslo on lahe linn. Parim lause sellest videost oli siis kui teema oli, et paljud inimesed leiavad endale elukaaslase ülikoolist ja üks poiss ütles: "Kui sa endale väljavalitu leiad, siis oleks ju parem kui sa nagu Hiinas ei oleks, nagu." Umbes sellist tüüpi slängiga. Mulle meeldiks küll Hiinast endale väljavalitu leida. Põhiline on see, et te näete natukene, kuidas minu ülikool välja näeb.


Maris

3 comments:

  1. Tere Jäpe!
    Teie korter tundub mõnus ja teie ülikool tundub ilus, ja väljavalitu leidmiseks pole paremat kohta kui Hiina!
    See sinililla puu on nagu tulnukas.
    Ja Norra keelt ma juba põhimõtteliselt valdan.

    Head päeva,
    Sinu
    Otto-Triin

    ReplyDelete
  2. Teie kriib on tõesti armas. I approve.
    Ja sinililla puu on üks lahedamaid omasuguste seas. Ma tean. Ma õpin ju kunsti.

    ReplyDelete
  3. Jah, sini-lilla puu is the new black. See on tore, et sulle et sulle meie kriib meeldib, järgmine peatus MTV cribs.

    ReplyDelete