1/11/11

Üllatuse jätkuvad



Jah, ma siis täidan kõikide palavad soovid ja kirjutan jälle. Šokeeriv, ma tean.

Täna algas kauaoodatud java eelkursus, mis ma kujutan ette kõlab meeletult põnevalt. Huvitavaid fakte kursusest siiski:
1) Seal oli 2 Somaalia naist pearättidega, kes nägid välja 60-aastased ja kellel olid kaasas nende mehed, kes eriti midagi ei teinud. Ma oletan, et nad oid vist kaitsjate rollis.
2) Peale nende olin ma vist üks üksikutest tüdrukutest.
Uu, peale selle ma võin nüüd uhkusega mainida, et ma olen päris kindlalt ainuke tüdruk oma kursusel. Aga nagu te ilmselt teate, siis suured juid ja õpetajad(Mao, Kim-Jong Il, mina, jne) kõnnivad omapead.
Informaatikamajas ei ole inimesed nähtavasti järgijad, esiteks polnud nad veel kuuske välja viinud( häbi) ja teiseks olid nende kuusekaunistused päris omapärased.

Kuuse peal olid erinecad arvutiosad (hiired ja erinevad kaardid jne). Keegi avaldas arvamust, et neil on liialt palju vaba aega.
Muid šokeerivaid uudiseid mul teile kahjus pakkuda pole, kui ma uusi kontinente avastama hakkan võin teada anda.

1 comment:

  1. Tere, meie suur juht ja õpetaja! Tõesti vapustav, et sa nii tihti kirjutad, jätka samas vaimus.
    Ma loodan, et sa saad nende Somaalia naistega sõbrannadeks, ja Eino võib hakata sõbrustama nende 60-aastaste abikaasadega. Sa ju kurtsid, et teil pole piisavalt põnev seltsielu.
    Igatahes loodetavasti avastad sa üsna varsti mõne uue kontinendi, sinu väikesed lugejad ootavad õhinal.

    ReplyDelete