2/4/11

Uudiseid

Jou klemmid,

kirjutan ainult niipalju, et mainida, et täna on meil soolaleivapidu ja ma panen sellest kindlasti mingid pildid üles. Välja arvatud juhul kui keegi kohale ei tule ja me üksi istume. Tegelt ma panen sellest ka pildid üles, igaks juhuks.

Muide, update selle megamoodsa-udupeene ekraani osas, me saime teada, et se maksab paar miljonit norra krooni, mille peale kõik naerma hakkasid, sest see vilgub aegajalt ja onmuidu keskmiselt nõme. Aga pilt kui töötab on vähemalt 5 korda 10 meetrit (jess, vajalik).

Ülikoolis läheb töiselt ja muidu olen ka tubli. Muide, kõigile keda huvitab, siis ma pole ametlikult enam meremees. Ma kujutan ette, kui kahju teil kõigil on ja kuidas te lootsite kunagi mind meremehekostüümis näha, nutke siis, sest need päevad on möödas....igaveseks(Saatusliku häälega).

Muide, me saime ahju, kui ma pole ennem maininud, ma olen megaõnnelik, viimaks ometi saame mingit pajarooga ja pitsat. Ja pirukaid, mida norrakd ei tunnista ja millest keegi midagi kuulnud ei ole, jobud. Ma harin neid...pirukatega.

Maris

4 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. johanna tervitab sind kaa vägaväga.

    ja seda küsib kaa, kas pildid, mida sul picasas enam üleval pole, on sul veel kusagil olemas.
    (minu mõne aasta tagune sp näiteks..)

    ReplyDelete
  3. Ei, ma olen vahepeal suutnud oma rvuti seitse korda vahemalt ule kirjutada, nii et ei ole vanu pilte, kahjuks.

    ReplyDelete
  4. Jaa! Pirukad massidesse! Siin on ka see mingi tundmatu kaup. Mm... lihapirukas.

    Ja vabandan, et ma olen olnud passiivne sõber.

    ReplyDelete