7/14/11

Vaba aeg

ja võib-olla liiga palju…

Ei tegelikult on mul täpselt piisavalt vaba aega praegu, sest ma alustasin just oma tööga ja see tundub väga lahe. Vähemalt väljaõppeperioodil on olnud üsna meeldiv. Mina, üks Norra tüdruk Hanne ja leedukas Ilja alustasid koos minuga ja meid jagati kolme auto vahele laiali, et me saaks jälgida teisi, kogenenuid tehnikuid. Mina sain auto peale ühe 23 aastase poisiga, kes tundub väga tore. Hanne on koos serblase Ivaniga ja Ilja on koos norraka Pål-iga. Terve seltskond tundub väga mõnus.

Täna oli näiteks päris huvitav päev. Tänu sellele, et hästi paljud on Norras just praegu puhkusel, siis tööd ei ole just üleliia palju, terve päeva jooksul saime 2 ülesannet. Mis tähendas, et ülejäänud aja istusime me pargis ja rääksime juttu Lai naeratus. Esimest korda sain suvel päevitada siis. Nagu ma aru saan on selline lebotamine siiski ajutine, sest varsti hakkame ikka normaalsel hulgal tööd saama.

Töö iseenesest tundub keskmiselt keeruline. Lisaks sellele, et me peame neid pangaterminal vahetama, peame me aru saama täpselt millises osas viga on ja just selle osa ära vahetama. Uuu, ja siis on võimalik, et meid saadetakse Charlottenbergi, mis on Rootsis, pooleteist tunni kaugusel Oslost. see tähendaks ühe vahetuse jagu sõitmist sinna, tund aega parandamiseks ja siis tagasisõitu.

Minu meelest väga meeldiv igas tahes.


View Larger Map

Kahjuks mul midagi muud meeletule huvitavat pole rääkida aga stay tuned Naeratus. Ma panen oma Norra aadressi ka siis üles, kui keegi tahab mulle midagi saata.

Silurveien 8A
0380 Oslo

Lõpetuseks video:

Nii nunnu :)

No comments:

Post a Comment